#tghari

baru kuar ngan si dia. mood : okla.. dapat bermanja gak la walaupon ckit. tp dia napok cam xdok prasaan bila tunjuk blog ni. bese bese jer tgk dia. kita bkn men bsungguh buat blog ni untuk tatapan si dia. tp xpela, kalo dia x baca harini, esok @ luse mungkin pada masa akan datang kalo dia ingatkan aku dia baca la kottttttt… kalo dia baca mesti ada komen blog ni.. bereh.. end

 

#harapan

harapan aku pada dia agar dapat kekal selamanya. harapan aku pada dia agar dia tidak meninggalkan aku kesepian n kesorangan. harapan aku agar dia tepati janji dia seperti aku akan menepati janji2 ku kepada dia. kadang2 aku cuma mahukan belaian, kemesraan n kemanjaan dari dia. bukan sepenuhnya pon xpe. hanya sedikit sudah cukup untuk aku maklumkan pada diri aku bahawa dia adalah segalanya untukku. walaupun aku mungkin tidak dapat memilikinya selamanya, tetapi hingga peluang masih ada ini akan aku cuba untuk memilikinya… end

#semalam

semalam kol si dia sb terasa rindu. dia angkat kol aku. kami sembang hampir satu jam. alangkah bhg n gembira rase kalo dapat begitu sehari2. dapat lepaskan kerinduan yang tidak tertanggung. terima kasih kerana memberi peluang kpd aku untuk bersama. end

#pagitadi

pagi tadi rase cam xdok mood. sb tgk dia x bwk HP. dia kepala ni dah fikir bukan2. samada dia xnak bg tgk HP dia @ dia xnk aku tau ada orang whatsapp dia awal pagi gni. tp, aku mcm dah syak somethin. cuma biar masa n ketika. biar dia yang maklumkan berita itu.. end

#Mungkin

Mungkin dia telah temui seseorang yang lebih baik dari aku.

Mungkin seseorang telah dapat membuat dia sentiasa tersenyum dan gembira.

Mungkin adakah ini cuma perasaan aku atau kenyataan.

Mungkin adakah dia telah menjumpai penganti yang lain.

jika itu adalah kenyataan,

aku akan menerima dengan hati yang terbuka.

dia telah membuat aku sukar untuk memilih erti sebuah cinta.